onsdag 12 januari 2011

Äntligen upptäckt!

Jag ska gästblogga nästa vecka, fr. o.m. torsdag I believe, på Partille Tidnings sajt!
Den du, Snokis! (men passa dig, dom googlar)

Edit:
Därför är jag alltså nu uppe och örlar mitt i jävla natten fast jag ska upp halv sju. Jag har skrivit ett inlägg tills i morgon eftersom en kommunpolitiker eller vad det var lämnade återbud i sista minuten, så då fick jag rycka in. Och jag jobbar hela dagen med annat i morrn.
Hm. Börjar bli hungrig vid det här laget.
Halv två.
Äh. Gonatt.

6 kommentarer:

Mrs Li sa...

Lägg ut! Lägg ut! (Länken alltså)

Nu kommer det bara att gå framåt och uppåt!

Snokis sa...

Jag fattar piken. Om jag kommenterar ska jag bara skriva trevliga kommentarer om kattungar.

Huskorset sa...

Mrs Li: Haha, nu är det gjort!

Snokis: Tack.

godiva (nåt med häst?) sa...

Örlar?

godiva sa...

Ja ja. PUSS!!! var ju det viktigaste att få fram!

Huskorset sa...

Haha. Ja, "örlar". Ett jättebra ord som jag ärvt efter min far. Örla betyder ungefär "lalla omkring". Puss själv!