lördag 25 december 2010

Frid på jord och åt alla människor en god vilja

Det är en väldigt fin jul vi har här, på många olika sätt. Så det har inte varit mycket att blogga hem om, för jag tycker det är inget att sitta och mässa om hur underbart man har det. Tacka vet jag när det är kaos, då blir det bra blogg minsann.

Det enda jag kan komma på som ändå är en liten missräkning är att det värmande underställ i äkta siden jag önskade mig i julklapp - och som min snälla moder förärade mig - får mig att på pricken se ut som en mimare.
Men värre än så är det alltså inte.

En synnerligen god julnatt och fortsättning på julen önskar jag eder!

2 kommentarer:

Snokis sa...

Bild på sidenoutfitten tack.

Huskorset sa...

Nu skulle jag kunna vara lustig och lägga ut långkallingarna och halvpolon på min säng och ta en bild, meeeen jag förstår nog vad det är för sorts bild Snokis fikar efter. Hmpf.