torsdag 15 juli 2010

Men - vi lade ju nyss ongarna?

Vad i hela halva härligheten gör jag uppe såhär dags?
Jag som är AC-förkyld sedan Barcelona (note the skojiga pun där) borde verkligen gå och lägga mig tidigare. Det kittlar inne i huvudet, där strax framför hjärnan och kranen droppar som... En droppande kran, helt enkelt. I går natt nös jag så jag vaknade, det var en ny och icke alltigenom angenäm upplevelse.

Men, stundom flyger tiden. Man bara skriver en bok, så är klockan ett.
Japp, ni läste rätt, jag har gjort det. Skrivit en bok. En liten, kort en.
Men likväl, en bok.

11 kommentarer:

Marie Rosenqvist sa...

Åh...
Men?
Åh, igen.
Bok? Oj, Huskors...
Vad månde bliva i den?
Jag undrar...
Hur många ex?
Kan man ställa sig på tur?
Den vill jag ju inte missa... för alla tusan i världen.

Duktiga du!

/Marie

Marie rosenqvist sa...

Ja, vad ska man säga?
Jag är helt oskyldig...
Förbaskade blogger...
Förlåt.

/Marie

Marie rosenqvist sa...

Amen, alltså...
Vad händer?

Jag är inte beruskad...

/Marie

Snokis sa...

Åååå, bok! Bra Huskorset!

Huskorset sa...

Tack kära ni!
Marie: Ja, Blogger är lite som en gammal tant ibland. Det är lite därför jag gillar det, trots allt.

Godiva sa...

Ha ha, Marie - du ville ha två ex förstås?

Ja me, ja me!!!!

suziluz sa...

Kanon, kompis!

Där satt den i krysset! :)

Huskorset sa...

Godiva: åff kårs!

Suz: Jepp, som en spottmössa!

Mrs Li sa...

Vilken trevlig nyhet! Bra gjort! det ska bli spännande att få läsa :)

Miss Gillette sa...

Menå. Vi som inte är så initierade som tidigare kommentatorer tycks vara, kommer vi att få veta mer om denna bok vad det lider? Nyfikna har vi nämligen blivit nu.

Huskorset sa...

Mrs Li: Det blir det vi får se... :-)

Miss G: Jo, det kan man kanske få, men det är inte särskilt många som vet nåt alls. Och jag är lite rädd om den än. Eller om mig själv, kanske... Det är iaf en barnbok. Vi får se vad som händer. Jo. Jag är nog lite hemlig med den. Men glad för nyfikenheten! Och lovar uppföljning om det blir någe me´t, såklart.