söndag 6 september 2009

Söndag, kvällen före stormen


Stormästarmöte efter kvällsmaten. Filmstjärnan och Lillkillen försöker sig på domino.
I morgon brakar den här hösten igång på allvar. Filmstjärnan ska i två månader framåt filmstjärna sig utöver sitt spelande och repande och jag själv har tre veckor till premiär. Ett beslut vi stött och blött rejält innan det togs och kom fram till att filmen var ett så kul projekt att det är värt allt extra pussel och mankemang det innebär.
See you in the vardagsschack.

12 kommentarer:

Ting sa...

Ser mysigt ut!
See you!

Lilla Blå sa...

Puss då. En snabb. Innan du försvinner in i ekorrhjulet. :)

William Witsman sa...

Jag tycker nog vi gott vi bloggkompisar bör ställa upp och stötta er under denna tuffa period. Jag hjälper gärna till med filmprojektet.

Snokis sa...

Vad ung Filmstjärnan ser ut.

Huskorset sa...

Tack för stöd kära vänner!

Ting: Skojar´u. Praktmys.

LB: SMACK!!!

WW: Det är en gay-rulle. Still interested?

och: TOKSNOK! :)

William Witsman sa...

Se min blogg just nu. Behöver jag svara???

ullrika sa...

det går nog fort. hösten brukar ju springa sin kos och vips är det vår och tjohej!

Huskorset sa...

WW: Haha, det var fint! Jag säger ju det: Blogg inspirerar! Men jag kan inte kommentera på din blogg,. Har försökt ett flertal ggr. Har samma knas med andra bloggkompisar och det suger. Vet inte vad som är fel.

Ullisen: De tar jag som tröstens ord!

ullrika sa...

va bra, för jag menade det precis så :)

Mor Duktig sa...

Hej! jag har råkat kliva in här, mysig blogg. åtekommer en dag när ungarna är mindre rabbiata.

Huskorset sa...

Tack Mor D! Välkommen både hit och åter.

Sara sa...

Lycka till och simma lugnt. Vi är så glada att vi fick en skymt av er innan ni försvann.