onsdag 2 september 2009

Ska vi se...

Jag har inte hunnit:
* Tvätta
* Hålla undan bland papper och grejer
* Laga kläder
* Blogga
Men jag har hunnit:
* Läsa blogg, fast inte kommentera så värst
* Tjyvkolla på ett publikgenomdrag av pjäsen som Filmstjärnan premierar på på fredag
* Bråka på barnen och morgonstressa dem
* Bråka med Filmstjärnan
* Repa, gråta och asgarva. I går, t.ex. fastnade Mr Trib i vridscenen. Molle drog runt den rörliga scenografin underifrån och såg inte vad som hände. Jag kunde inte sluta skratta på en kvart.
Jag har världens bästa jobb.
Just nu är jag som sagt inne i perioden där ena dagen allt suger (den här gången är det främst jag själv, men jag talar förstånd med mig och får dessutom uppmuntrande sms och kommentarer från folk som fattar hur landet ligger) och nästa dag är, om inte en dans på rosor så ... ett fruktbart rosrabattsgrävande, om ni fattar.