fredag 31 juli 2009

Ja det undrar jag ofta



6 kommentarer:

Lilla Blå sa...

:) Hade jag bil, hade jag velat ha en sån registreringsskylt. Lagom uppkäftig och indignerad. Sån som man är - ibland.

William Witsman sa...

Coolt. En sån skylt ska jag köpa. Men utan alla meningslösa siffror...

Duschen vid Rällsjön sa...

men jag såg en sån igår med! och det undrade jag. och sen såg jag en tut. det var svårt att låta bli då alltså.

Kung Blåtand sa...

Haha!!
Jag såg en riktig gubbe i världens svarta, dyra cabbe, modell vräkig sportbil. Han gled omkring och raggade häromdan.
På plåten stod WUZ..
Fick ett litet fniss..

Anders sa...

roligt!

Huskorset sa...

LB: Ibland? Alltid, min vän, för din del. Fast du är stilig också.

WW: Gör det! Det är värt det!

Duschen: Gör det! Det är värt det!

KB: sådant läder ska sådan smörja ha!

Anders: haha. ja. det är det. roligt.