tisdag 7 juli 2009

Åtta ärbara år med Filmstjärnan!



20 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Kunde varit bärbara år. Grattis, gullungar!

Anonym sa...

Och färgglada snacks till färgglada människor. Å va fint. Puss och hej på er.

Malinka sa...

Å, syndfulla år hade varit mer lajbans! ;-)

Gratulationer!

Översättarhelena sa...

Grattis! Och må det bli många, många år till.

Sus sa...

Grattis till er!
Åh gud så gott det ser ut!

Fredrik sa...

Grattis!!!

Figge sa...

Fan vad gott det ser ut att vara ihop i åtta år.

wettexvarlden sa...

Najs! Bara 17 kvar till silverbröllopet! Grattis till de åtta!

Netta sa...

Grattis värme och kärlek!

Netta

Nu vill vi ju veta vad ni åt!!?? :0)

Huskorset sa...

Tack alla kära! :)

Netta: Denna gång var det färdigköpt och alltså egentligen inget att skryta med, men here goes: Tre variationer på rökt lax (som smakade båd´ kucke och muffe):
*Mousse på varmrökt lax med hjortrongelé
*Terrin på kallrökt lax med dillgelé
*Sparrisklämma med lenrökt lax och färskost

Och Morsans favoritbudgetbubbel Cremant de Bourgogne.
Skål!

Nonsensakuten sa...

Grattis. Smarriga tallrikar.

Snokis sa...

Grattis! Då måste ju ni ha skaffat barn lika fort som vi (efter fyra månader).

Huskorset sa...

Tack, Snokis o Nonsensakuten!

(Fast Snokis, det är alltså åtta år som gifta. Inalles är vi inne på trettonde året. Produktion av ongar sattes dock igång efter bröllopet (modernt, eller hur?;)), det har du alldeles rätt i.)

Malinka: (med anledning av ovan) Som du ser hade vi några syndfulla år också, haha!

Duschen på Storgatan sa...

Grattis!! Mycket mycket sämre kan man tänka sig!
Heja er! Och heja er! Go J-red!

Göte Börge sa...

Grattis! Bra jobbat.

Netta sa...

Tackar ödmjukast för den utförliga mat rapporten :0)
Varför jag frågade var för att jag blev så väldans nyfiken på "dendär" som liknar en morot...
Och så vill jag tacka för sillreceptet...Du är en klippa! :0)

Önskar jag var lika grym på att göra tårta som du!! Tro mej jag har försökt, efter jag såg din bedårande bil tårta..... *suck*

Kram i regnet

Kung blåtand sa...

Inte ätbara år då??
Det kan ju vara både ock när man är gourmet på både det ena och det andra planet.
Önskar er all lycka i MINST 100 år till. Då kan vi kanske ses på 140 års kalas och byta recept med varann..
Smaskens ser det ut och jag är lite avis för vi kan inte få barn.
I detta livet alltså.

Huskorset sa...

Kram till Dusch, Göte & Netta!

Kung Blåtand: Definitivt ätbara år :) Gourmand och gourmet, varför välja, liksom. Jag beklagar att ni inte kan få egna barn, hoppas att du/ni kanske har tillgång till några långeongar? Det fina med det är just att man lämnar tillbaks dom...

lester sa...

oj oj grattis, man blir väl lite avis :D

Kung blåtand sa...

Huskorset,gull!
Jag har hästar och partner som e som en onge, hehe.
Samt systerongar och partnersystersdotter ongar..
Gött att lämna åter somsagt.
Gourmand & gourmet!
Puss för alla untroversikala inlägg som rör och berör.