måndag 15 juni 2009

Applåder till castaren!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Humor! Uppskattas i VAB-träsket som råder i Casa Endeley..
Har du spannat in denna sköna? Apropå bra cast...

http://uk.sevenload.com/shows/Saturday-Night-Live/episodes/ykAKqBY-Mother-Lover-Justin-Timberlake-Saturday-Night-Live

Huskorset sa...

Tack! Hahahahaaaaaaa!!!

Rekommenderar alla att kolla in. Justin Timberlake steg just ett par pinnhål i min aktning (något som jag utgår ifrån betyder mycket för honom).

Anonym sa...

Visst ska han hyllas! Tar tillbaks att jag kallat honom för tönt samt att jag sågat min hustrus val av Justin som "frikort".
J

Söderberg sa...

he he
där ligger man i lä

Söderberg sa...

aha
nu såg jag mother lover låten också

magiskt rolig!

F sa...

Nu har jag skrattat hur mycket som helst! Tack!