torsdag 21 maj 2009

Gil Grissom kan ha varit den nye Messias

Jag har nog nämnt någon gång att för några år sedan var våra måndagkvällar kl 21.00 vikta för CSI. Las Vegas-varianten. Så pass att vi pausade om något barn vaknade. Till min stora glädje skulle serien yngla av sig lagom till att Filmstjärnan skulle börja jobba kväll mer och mer.
Jag kunde inte ha blivit mer beviken.

Idag hittade jag en blogg med den roliga tagen "You say Hakuna matata, I say hatahatahata". Det är två stycken som kallar sig rally & kodo och de sluggar lite på random åt höger och vänster.
Och my sentiments exactly.
Tyvärr har den samma knas som salig Mongots, jag kan inte kommentera.

2 kommentarer:

rally sa...

WTF! Varför kan du inte kommentera vår blogg för?

Huskorset sa...

Ska prova igen, det var längesedan nu.
F.ö.ska ni ha tack för en bra blogg!