torsdag 29 januari 2009

Men någon gång ska ni få se Huskorset som dockvarelse.

Mask- och kostymgenomdrag idag, det första. Min grisrosa prinsessklänning är klar men tyvääääärr är mobilen är så trasig så trasig såå, inklusive kameran. Kan bara ringa till något av de tjugo senast slagna numren samt ta emot samtal. Jävligt irriterande, jag fick igår be Fransan ringa och väcka mig i morse, eftersom jag visserligen får igång larmet, men fanskapet larmar i två sekunder och stänger sedan av sig själv.
Nu börjar vi om fem. Jag sa ju att jag bor 100 meter från allt här i Sundsvall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, man undrar om det är de tekniska prylarna eller Huskorset som är trasigt...
Nej skämt å sido, jag tror du är en av de få utvalda som faktiskt kan bära grisrosa med bravur, med dina vackra färger. Men som blond själv, vet jag att det kan vara en viss griseffekt.. Speciellt när du blivit påtvingad bimborollen - välkommen i klubben.
Vi kallar det puderrosa och succén är ett faktum!
Var grymt stark!Du skulle se mina käkmuskler..
Hejjar på dig.

Huskorset sa...

Hahaa, tack ska du ha, Kungen! Och nu är kameran fixad, så på torsdag blir här mode-blogg, hehe (troligen, det är iaf på torsdagarna vi har genomdrag).

Anonym sa...

Ser fram emot det, Huskorset!
Torsdagar är annars sååå alldagliga.