tisdag 13 november 2007

Hoppas hon tog ordentligt jävla hutlöst betalt

På omslaget på Amelia Hår&Skönhet grinar Pernilla Wahlgren mot mig. Stora bokstäver förkunnar:

"Det skulle vara tråkigt att se likadan ut jämt"

Uttalandet så urbota korkat att jag inte orkar kommentera det vidare.
Viktigare är:
Vad tror ni det omslaget är värt för Hårproduktföretaget?
En stor bild på deras "talesperson" och en text som direkt får mig att tänka på deras produkter. Det spelar ingen roll att jag tycker det är spånigt - deras budskap har nått fram. Och mediet är ett - skenbart - objektivt, glossigt dam-magasin.
Tjyv- och rackartricks.

Akta dig, Pernilla. Det vore så roligt att få se dig i På Spåret!

("...det betyder näring, mamma!")

1 kommentar:

Erik Ahrnbom sa...

Men jag menade att jag byggde ett inlägg på det. Inte som en pik till dig. Alltså. Om du hajar.